Jak provádět on-line rezervace

Tento rezervační systém podporuje nejen klasické internetové prohlížeče v počítači, ale je možno i provádět rezervace prostřednictvím mobilních zařízení. V případě mobilních zařízení dochází k optimalizovanému zobrazení rezervačního systému. Je však možno i zvolit volbu "Zobrazit PC stránky", kdy budete automaticky přesměrování na standardní verzi stránek. Dále je systém rozšířen o podporu kreditního systému a on-line plateb prostřednictvím platební brány PayPal.
 
Pro snadnou práci jsme připravili stručný návod v několika bodech:

 

Registrace

Pokud ještě nemáte vytvořen účet, je nutno provést registraci do systému. Registrace je dostupná ze stránky pro přihlášení, na kterou najdete odkaz v pravé horní části stránky "Přihlásit". Na stránce pro přihlášení klikněte na odkaz "Vytvořit nový uživatelský účet". Po kliknutí budete přesměrováni na stránku s registračním formulářem, kde je nutno vyplnit email, který bude sloužit i jako přihlašovací jméno, heslo, jméno a příjmení a číslo mobilního telefonu. Po vyplnění těchto údajů je potřeba vše potvrdit tlačítkem "Vytvořit". Po úspěšné registraci budete automaticky přihlášení do systému a bude Vám načten úvodní bonusový kredit 40Kč, který od nás dostáváte zdarma.
Registrační formulář

 

Přihlášení

Pro vytvoření a správu on-line rezervací je nutno se přihlásit do systému pod Vámi vytvořeným účtem. Pro přihlášení klikněte v pravém horním rohu stránky na odkaz "Přihlásit". Vyplňte email a heslo, které jste si zadali při registraci a potvrďte kliknutím na tlačítko "Přihlásit se". Po přihlášení do systému budete přesměrování na stránku se seznamem lekcí. Při přihlášení je možno nastavit automatické pamatování přihlášení. Toto doporučujeme používat pouze v případě, pracujete-li na svém osobním počítači či zařízení.
Přihlašovací stránka

 

Zapomenuté heslo

Pokud si při přihlášení nemůžete vzpomenout na Vámi nastavené heslo, můžete si nastavit nové heslo. Na nastavení nového hesla v případě zapomenutí můžete přejít z přihlašovací stránky, kliknutím na odkaz "Zapomenuté heslo?". Budete přesměrování na stránku pro nastavení nového hesla, kde je nutno zadat Váš email, který jsme vyplnili při registraci a volbu potvrdit tlačítkem "Odeslat". 
Formulář pro poslání odkazu na zadání nového hesla
 
Po potvrzení je Vám automaticky zaslán email s odkazem na stránku pro nastavení nového hesla. Zobrazte si odkaz v internetovém prohlížeči, nastavte si nové heslo a potvrďte tlačítkem "Odeslat". Po nastavení nového hesla budete automaticky přihlášení a přesměrování na stránku se seznamem lekcí.
Formulář pro nastavení nového hesla

 

Rozvrh lekcí

Seznam nabízených lekcí je možno si zobrazit v několika pohledech. Za pomocí kalendáře v pravé části stránky je možno zvolit den či týden,  pro který chcete rozvrh lekcí zobrazit. Přepnutím záložek v rozpisu lekcí můžete změnit zobrazení na "Týden", "Den" a "Měsíc". Pomocí šipek u záložky pak můžete přeskakovat dopředu či zpět, dle toho jakou časovou volbu jste zvolili. Pokud je u lekce zobrazena zelená fajfka, znamená to, že máte tuto lekci již rezervovanou. Kliknutím na lekci můžete zobrazit její detail, spravovat a případně vytvářet rezervace. Více k postupu vytváření rezervaci najdete v sekci "Vytvoření nové rezervace na lekci".
 
Ukázka týdenního zobrazení rozvrhu lekcí
 
Systém nabízí také další zobrazení jako jsou "Agenda" a "Volno". Záložka "Agenda" slouží jako jednoduché zobrazení Vaších budoucích již rezervovaných lekcí. Nabízí také možnost zobrazení historie již proběhlých lekcí, které jste si rezervovali. U každé rezervované lekce v seznamu je možno si zobrazit její detail k editaci a upravit rezervaci nebo si ji zobrazit v kalendáři.  Zobrazení seznamu je možno si upravit nastavením data a času od kdy chcete seznam rezervovaných lekcí zobrazit a potvrdit tlačítkem "Hledat".
Ukázka zobrazení rezervací budoucích lekcí
 
Záložka "Volno" zobrazuje seznam nejbližších lekcí, které jsou pro Vás připraveny. Tento seznam je řazen podle data a času lekce a je možno se překlikávat mezi jednotlivými stránkami. U každé lekce v seznamu je možno si zobrazit její detail a vytvořit případnou rezervaci místa nebo si ji zobrazit v kalendáři. Zobrazení seznamu je možno si upravit nastavením data a času od kdy chcete rozvrh lekcí zobrazit a potvrdit tlačítkem "Hledat". 
Ukázka zobrazení všech lekcí řazených dle data
 

 

Vytvoření nové rezervace na lekci

Rezervace lekcí je možno provádět z denního, týdenního nebo měsíčního zobrazení. Kliknutím na vybranou lekci se Vám zobrazí okno s detailními informacemi o lekci a podle toho, zda se jedná o již přihlášeného uživatele či nikoliv, odkaz na novou rezervaci či přihlášení. Rezervace mohou vytvářet pouze přihlášení uživatele.
Ukázka okna s detailem lekce u nepřihlášeného uživateleUkázka okna s detailem lekce u přihlášeného uživatele

 

Kliknutím na odkaz "Nová Rezervace" dojde k zobrazení okna pro doplnění údajů pro potřeby rezervace. Celé jméno a mobil jsou doplněny z údajů, které jste nastavili při registraci. Pokud ale provádíte rezervaci pro někoho jiného, můžete zadat kontaktní údaje přímo na něj. Do pole množství vyplňte počet míst, které chcete rezervovat a pokud chcete poslat informační email o vytvoření rezervace, zaškrtněte pole Potvrdit. 
Ukázka okna pro vytvoření nové rezervace
 
Systém také umožňuje vytvářet opakované rezervace. Pokud chcete takovouto rezervaci vytvořit, klikněte na tlačítko s třemi tečkami u řádku Opakovat a zobrazí se Vám další termíny lekce pro daný den v týdnu. Zaškrtnutím polí u termínu, bude stejná rezervace vytvořena i pro Vámi zvolené termíny.
Ukázka okna pro vytvoření nové opakované rezervace

 

Pokud máte na svém účtu dostatečné množství kreditů a je možno lekci uhradit on-line, proběhne automaticky úhrada lekce z Vašeho účtu. Nemáte-li dostatečné množství kreditů a chcete využít výhodnější ceny při on-line platbě, dobijte si před tvorbou rezervace dostatečné množství kreditů na Váš účet. Způsob jak postupovat v případě dobíjení naleznete v kapitole "Kredity a jejich dobití".

 

 

Správa vlastních rezervací

Pokud je u lekce zobrazená zelená fajfka, máte u takto označené lekce již vytvořenou rezervaci. Kliknutím na lekci zobrazíte bližší informace o rezervacích. U každého řádku Vaší rezervace je na konci řádku zobrazena ikona s tužkou pro editaci rezervace. Kliknutím na ikonu bude zobrazeno editační okno rezervace, kde můžete upravit celé jméno, mobil, množství. Tlačítkem "Změnit Rezervace" pak můžete provedené změny uložit. 
 
Rezervaci na lekci je možno zrušit nejpozději 3 hodiny před jejím začátkem. Zrušení je možno kliknutím na tlačítko "Smazat Rezervace" v editačním okně Vám vybrané rezervace. V případě zrušení rezervace nejpozději 3 hodiny před lekcí, která byla uhrazena on-line, tedy formou kreditů, se Vám kredit automaticky připíše zpět na Váš účet.  Při pozdní odhlášce (méně než 3 hodiny před lekcí) se vyčerpané kredity nevrací. Jelikož však chápeme, že se někdy mohou stát neočekávatelné situace, můžete si 2x za půl roku zažádat o prominutí platby za nevyužitou lekci a my Vám kredity vrátíme.
Ukázka okna s detailem lekce s vlastní rezervacíUkázka okna s editací vybrané lekce

 

Seznam vlastních aktivních rezervací je možno zobrazit přes záložku "Agenda". V tomto zobrazení máte také možnost prohlížet historií  již proběhlých rezervací lekcí. U každé rezervované lekce v seznamu je možno si zobrazit její detail k editaci a upravit rezervaci nebo si ji zobrazit v kalendáři.  Zobrazení seznamu je možno si upravit nastavením data a času od kdy chcete seznam rezervovaných lekcí zobrazit a potvrdit tlačítkem "Hledat".
Ukázka zobrazení rezervací budoucích lekcí

 

Kredity a jejich dobití

Po přihlášení do rezervačního systému, je možno v pravé horní části vidět, jaké množství kreditů v Kč máte k dispozici. Přejete-li si navýšit množství kreditů, přejděte v pravé horní části na odkaz "Vaše nastavení". Bude Vám zobrazena stránka s Vašimi údaji, které zde můžete editovat. U řádku s názvem Kredit, je uvedena výše Vašeho kreditu a kliknutím na odkaz "Kupte si kredit", přejdete na přehled balíčků, které je možno si zakoupit. 
Ukázka stránky s detailními informacemi klienta
 

Připravili jsme pro Vás různé výhodné balíčky pro dobíjení kreditů a také výhodnou cenu za lekci oproti úhradě na recepci. Dobíjení kreditů probíhá prostřednictvím platební brány PayPal. U Vámi vybraného balíčku klikněte na tlačítko "Buy Now". Budete přesměrování na platební bránu PayPal. Postup jak platit prostřednictvím platební brány, naleznete v kapitole "Platební brána PayPal". Po úspěšném provedení platby jsou kredity okamžitě připsány na Váš účet včetně bonusových kreditů zdarma, jsou-li součásti Vámi zvoleného balíčku.

Ukázka stránky s nabídkou výhodných balíčků pro dobití kreditů

 

Pokud máte na svém účtu dostatečné množství kreditů a je možno lekci uhradit on-line, proběhne automaticky úhrada lekce z Vašeho účtu. Nemáte-li dostatečné množství kreditů a chcete využít výhodnější ceny při on-line platbě, dobijte si před tvorbou rezervace dostatečné množství kreditů na Váš účet. Částka za lekci se strhne z Vašeho kreditu okamžitě po rezervaci. 
 
V případě zrušení rezervace nejpozději 3 hodiny před lekcí se Vám kredit automaticky připíše zpět na Váš účet. Pro rezervace, rušení rezervací, navýšení kreditů je nutno se přihlásit pod svým účtem. Při pozdní odhlášce (méně než 3 hodiny před lekcí) se vyčerpané kredity nevrací. Jelikož však chápeme, že se někdy mohou stát neočekávatelné situace, můžete si 2x za půl roku zažádat o prominutí platby za nevyužitou lekci a my Vám kredity vrátíme.

 

Platební brána PayPal

U Vámi vybraného balíčku klikněte na tlačítko "Buy Now". Budete přesměrování na platební bránu PayPal. V levé části stránky jsou zobrazeny údaje k platbě jako vybraný balíček (Descriptions), množství (Quantity) a celková cena k úhradě (Total). Platba probíhá v několika krocích.
 

1. krok - přihlášení prostřednictvím existujícího účtu

Pokud již máte založen účet u společnosti PayPal, zvolte první variantu nazvanou "Pay with my PayPal account". Vyplňte přihlašovací údaje, email a heslo (PayPal password) a potvrďte přihlášení stisknutím oranžového tlačítka "Log in".
Ukázka platby prostřednictvím existujícího PayPal účtu
 

1. krok - vytvoření nového PayPal účtu

Pokud ještě nemáte založen PayPal účet, zvolte druhou variantu nazvanou "Create a PayPal account".

Vyplňte následující údaje:

  • Země (Country) - Česká republika (Czech Republic)
  • Číslo platební karty (Card number)
  • Typ platební karty (Payment types)
  • Datum expirace karty (Expiration date) - měsíc (mm) / rok (yy)
  • Bezpečnostní kód (CSC - Card Security Code) - Jedná se o třímístný kód uveden na zadní straně karty u podpisu. V případě karty typu American Express, je tento údaj uveden na přední straně karty.
  • Jméno (First name)
  • Příjmení (Last name)
  • Ulici a číslo popisné (Address line 1)
  • Město (City)
  • PSČ (Postal code)
  • Telefon (Telephone)
  • Email
  • Heslo (Choose a PayPal password) - nastavte si heslo pro Váš nový PayPal účet. Heslo musí mít 8-20 znaků.
  • Potvrzení hesla (Re-enter password) - zadejte znovu heslo, které jste vyplnili do předchozího pole
 
Kliknutím na oranžové tlačítko "Continue" provedete potvrzení vytvoření Vašeho PayPal účtu. Po potvrzení budete přesměrování na stránku pro potvrzení provedení platby.
Ukázka platby prostřednictvím PayPal se založením nového účtu
 

2. krok - souhlas s provedením platby

V tomto kroku jsou zobrazeny souhrnné informace o platbě, včetně informací o kartě a je vyžadován souhlas s platbou. 
Pro pokračování, proveďte potvrzení provedení platby kliknutím na oranžové tlačítko "Pay Now".
Ukázka stránky s požadavkem na souhlas s provedením platby
 

3. krok - souhrn informací o provedené platbě

Po potvrzení provedení platby jsou zobrazeny souhrnné informace o platbě včetně čísla transakce. Kliknutím na odkaz "Return to Fundirect s.r.o." přejdete zpět na rezervační systém, kde ve svém účtu budete po chvilce mít  navýšen Váš kredit dle zakoupeného balíčku.
Ukázka potvrzení provedení platby prostřednictvím PayPal